11 de gener 2008

Ken Follet

Ken Follet està a tot arreu, no us ho descobriré ara.
Escoltava aquest matí a la ràdio que ja ha superat els 600.000 exemplars venuts del seu últim llibre en poc més de dues setmanes. Agafe la calculadora (l'excés de zeros em mareja) i compte que aquest títol ha facturat ja 18 milions d'euros, que traslladat a pessetes són... 3.000 milions!
Trobe a la taula un retall d'El Mundo amb una entrevista amb l'autor. Parla del llibre, per descomptat, i hi insinua una continuació futura. Els editors deuen estar exultants (jo ho estaria). Però el que més em crida l'atenció és l'última resposta, que no apareix en la versió digital del diari i per això us transcric ací:
"No es culpa de George W. Bush ser tonto, el problema es que no lo tenían que haber elegido. Así que no lo incluiría en un libro: un estúpido resulta muy poco interesante para los lectores."
I a mi que ja em cau bé aquest Ken Follet?

4 comentaris:

Anònim ha dit...

O siga,que si he entés bé aquest darrer raonament, no espereu que signe un contracte amb cap editorial valenciana, perquè si es proposara novel·lar l'actualitat sociopolítica valenciana hauria de desistir simplement per manca de personatges.

Tirant al cap ha dit...

;-)))

zel ha dit...

Jo m'espero amb delit el llibre, els pilar de la terra el vaig llegir fa anys i hi vaig ser dins, passant fred, patint per si aguantarien les parets, buscant treballadors i corrent pastures, veient el foc i... en fi, ja el llegirem.... Salut!

Jesús M. Tibau ha dit...

Bona aquesta, senyor Follet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...