21 d’abril 2008

Books from Finland


L'estada a Londres, malgrat el seu oratge imprevisible, ha estat ben profitosa. Intercanvis de targetes, catàlegs estripats i reduïts a l'essència del que (en principi) m'interessava, alguna carabassa (qui no corre, vola), algunes propostes acceptades i uns quants correus electrònics amb originals que caldrà llegir amb atenció.
Ja a l'avió que em retornava a casa vaig encetar una lectura que m'ha seduït per complet des de la primera línia. Lamente haver de tornar-me a fer l'interessant, però no puc avançar res més: si la contractació qualla (fa només uns minuts he passat l'oferta i creue els dits, creue els dits, creue els dits), em compromet a publicar la notícia... abans que la competència no se m'avance!
A Londres (us recomane l'apunt de l'amic Subal, amb qui em sap greu no haver-hi coincidit per l'Earls Court) vaig veure la imatge que encapçala aquest apunt. M'encanta. És un sentit de l'humor que no associem amb els països nòrdics, veritat? El dibuix il·lustra el Books from Finland. Amb poques variacions, també podria obrir un Books in Catalan. A Londres havies de buscar la presència catalana amb lupa...
Confie que la bogeria del mes d'abril acabarà prompte i aquest Tirant al cap recuperarà la normalitat. Però la setmana ve carregadeta: dimecres, Sant Jordi; dijous s'inaugura la Fira del Llibre de València; i dissabte tindré el gust de representar l'editorial en l'acte de lliurament del premi Llibertats Nacionals, que enguany han tingut a bé d'atorgar a Bromera... Un mes ben complet, vaja. I que continue!

2 comentaris:

subal ha dit...

Oh, hi ha més fires que llonganisses, amic Torant!

Bon sant jordi!

JC Girbés ha dit...

Ja ho pots ben dir, amic Sobal...
:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...