20 d’agost 2009

Poesia a la veu

Vaig comprar 'Mr Lucky' en una escapadeta de la Fira de Londres d'enguany. El vaig veure allà tan llampant, després de tants anys sense tenir notícia de Chris Isaak, que el vaig agafar com si me'l furtaren, sense pensar-ho un moment. Dies després es posava a la venda també ací, així que la primícia va durar poc (jo que em pensava que era d'importació o vés a saber què!), però el suficient per assaborir des del principi d'aquest disc, tan bo com els millors de l'autor.
Aprofite aquests dies d'estiu per re-escoltar-lo. No sé per què, sempre m'ha semblat un autor d'estiu, potser per la calidesa de la veu, potser pels records que em porten els seus discos... Siga com siga, us recomane aquest tema, We Let Her Down que ha estat aquest dies de pau i balneari una banda sonora que ha acompanyat les meues compulsives i sanguinàries lectures de novel·la negra. No sé com no he acabat assassinat algú allà!

2 comentaris:

Joana ha dit...

Una veu increíble. Gracies per recordar-me-la.
Surfejant des d'altres blog he vingut a aquest i m'he quedat una bona estona. Sempre busque recomanacions de lectures i ací en tinc una bona selecció.
Hi passaré més sovint.

Tirant al cap ha dit...

Benvinguda, Joana, passa sempre que vulgues per ací!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...