04 de setembre 2010

I Festa Estellés


Responent a la crida per celebrar també a la catosfera la I Festa Estellés que impulsa Josep Lozano, em complau fer-vos partícips d'aquests versos de Vicent Andrés Estellés:


Treballe amb molt d'amor un idioma
que em serà molt censurat de vegades.

Ho pense, ho sé, i no em puc aturar,
car he de dir coses molt necessàries
per al futur de l'idioma que empre.

Vindrà un jorn que ho reconeixeran.

Em buscaran, però no em trobaran.

Llavors diran, però en vers: quina pena!

Les acaballes de Catul (1970-1977). Manual de Conformitats. Obra Completa 3.

Una iniciativa magnífica. Dilluns en parlarem més ací (i allà...).

2 comentaris:

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Joan Carles, tant de bo només sigui la primera de moltes altres festes Estellés!

Tirant al cap ha dit...

Tant de bo, Víctor! Així es consoliden les bones iniciatives.
Salutacions,
JC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...