07 de gener 2011

Un llibre per salvar el món

Al pòrtic del web hi llegim una advertència: "La Terra està a punt de ser destruïda... fes alguna cosa!". Tot seguit se'ns presenten tres maneres distintes d'assassinar una persona per salvar el món: apunyalant-lo, ofegant-lo o electrocutant-lo. I cada diguem-ne "solució" té el seu vídeo il·lustratiu. Jo vaig triar (no em pregunteu per què) l'apunyalament, i açò és el que hi vaig trobar:


Bé, potser el màrqueting és un poc (només un poc) sensacionalista, però... caram, és que alguna cosa calia fer per cridar l'atenció sobre l'última novel·la de Salvador Macip, El joc de Déu, perquè s'ho val. Fixeu-vos com comença:
"El professor Fisk arriba al seu laboratori. Engega l'ordinador, entra el codi de seguretat per iniciar l'experiment de la jornada i destrueix la Terra."
Veritat que teniu curiositat per saber com continua? Jo en vaig tenir, i molta, quan vaig rebre la proposta de publicació del llibre, i vaig creure que, si a mi m'havia aconseguit encuriosir (primer), divertir (mentrimentres) i pensar (la història i el rerefons em voltaren molts dies al cap), és que aquell llibre tenia les qualitats de singularitat i d'oportunitat que hauríem d'exigir a qualsevol manuscrit que contribuïm a convertir en llibre. I, així, l'edició va començar feliçment a prendre forma.
Si voleu més motius per llegir-lo, ací en trobareu un decàleg complet. I en aquesta altra adreça, un tastet més llarg en PDF. Ara vindran dies molt seriosos, de feina i d'estrés... no us abelleix evadir-vos amb la lectura?

2 comentaris:

Salvador Macip ha dit...

Moltes gràcies! Interessar el lector primer i després divertir-lo i fer-lo pensar una mica són obejctius ambiciosos, i el millor elogi per a l'autor és que et diguin que ho has aconseguit... i el millor regal és trobar un editor que s'impliqui així amb un llibre! ;-)

Tirant al cap ha dit...

Gràcies a tu, Salvador, pel teu llibre i per la implicació en la promoció. Ets un geni del màrqueting!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...