09 de desembre 2010

Música en valencià


Avui celebrem el dia de la música en valencià, una excusa extraordinària per omplir la xarxa de la millor música que tenim, la que malauradament no sona mai en la immensa majoria de les ràdios i televisions que tenim a l'abast al País Valencià.
Jo em quede amb aquest extraordinari lipdup de La Flama, un himne generacional d'Obrint Pas que en aquest format té una força il·lusionadora, emotiva i constructiva realment fantàstica.
Gaudiu de tot un poble en moviment!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei, estic de curset i acaben d'ensenyar-nos a penjar un vídeo... he penjat el mateix!!! És una passada!!!

The Ull Viu ha dit...

Ei, estic en el curs de la Funda, i acabe d'utitlitzar el mateix enllaç (gràcies, Alfred!!!) per a practicar penjar un vídeo en el meu bloc! ;)

Tirant al cap ha dit...

Fantàstic, Anònim i Maria! És un vídeo que fa goig de difondre, veritat?

Carmeta ha dit...

A mi m'han fet ganes de veure si hi ha cases rurals de lloguer a Porrera!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...