19 de desembre 2007

Que els joves no lligen?


Dissabte vam presentar l'últim llibre de Laura Gallego a la Ciutat de les Ciències. Quin escenari més ben escollit! La fredor de l'arquitectura de Calatrava sembla extret del regne eteri... si no fóra per la millonada que ens costa!
Bé, al que anava: l'èxit de públic va ser impressionant: més de 350 joves atents a cada paraula que deia l'autora, a qui només van interrompre una vegada per aplaudir de forma espontània quan anuncià que ja té ultimada la primera versió de la pròxima novel·la. La presentació pròpiament dita va acabar a les 13 hores, però fins les 17,30 hores va estar signant llibres a tots els qui s'hi van acostar; 4 hores i mitja de cues! Les imatges no menteixen. Les podeu veure també en el vídeo de l'acte que han elaborat a Bromera. Brutal.


1 comentari:

Mínimos Diomedea ha dit...

Salutacions, "Tirant".

Dado el matiz cultural y literario de tu página, nos gustaría invitarte a ti y a todos tus amigos y lectores a conocer esta iniciativa, a contracorriente de la inercia habitual y a favor del cuento.

Se trata de un concurso de relato breve en el que la dotación del premio tiene un "precio" simbólico, pero cuyo "valor" reside en todo el rigor y el amor a la literatura con la que está planteado.

La primera edición del premio ha sido un éxito, o así lo creemos, no por la dictadura de las cifras, sino por el nivel y la calidad del trabajo de los participantes. Ya está en curso la segunda edición del certamen, cuyas bases se pueden consultar en el siguiente enlace:

II Premio de Relato mínimo Diomedea

Esperamos participaciones de nuevos cuentistas (una media muy joven hasta ahora, por cierto, al hilo de tu entrada).

Muchas gracias por tu tiempo y tu atención, y disculpa cualquier molestia que este comentario pueda haberte ocasionado.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...