En l'última columna al suplement de llibres d'El Periódico, Jaume Subirana afirmava que el punt feble de la literatura i de l'edició catalanes no són els autors ni les obres, no són els editors: "és el sistema de distribució i, sobretot, la quasi inexistent política de promoció".
Subirana, que té a bé destacar (com a "excepcions testimonials") el bloc d'Oriol Soler i aquest Tirant al cap, a més del catàleg de Llibres del Mirall o les seleccions de Llibres.cat, remarca que les estratègies de promoció i fidelització a través de la xarxa haurien de ser la primera prioritat dels editors catalans. Aquest, assenyala, podria ser el lloc idoni per al suport econòmic de les institucions.
Hi estic plenament d'acord.
Subirana, que té a bé destacar (com a "excepcions testimonials") el bloc d'Oriol Soler i aquest Tirant al cap, a més del catàleg de Llibres del Mirall o les seleccions de Llibres.cat, remarca que les estratègies de promoció i fidelització a través de la xarxa haurien de ser la primera prioritat dels editors catalans. Aquest, assenyala, podria ser el lloc idoni per al suport econòmic de les institucions.
Hi estic plenament d'acord.
1 comentari:
A veure si el nou director de l'ILC s'ho pren això seriosament que bona falta fa, oi?
Publica un comentari a l'entrada