N'hem parlat bastant en aquest bloc de les relacions entre les editorials i Internet. Fins i tot ens hem fet ressò d'algunes lliçons sobre com convertir la lectura en un acte social mitjançant les ferramentes que ofereix la Web 2.0, etc. Però em crida l'atenció que (alguns dels) grans grups no s'ho acaben de prendre seriosament encara, tot i l'alarmisme que acompanya sovint els grans fòrums d'opinió.
La gent de The Literary Saloon s'estranya que Planeta es gaste més de 600.000 euros en el seu premi estrella i que la informació del guanyador no figure en la seua pàgina web. I realment és per estranyar-se: on estan les sinergies d'un gran grup multimèdia quan les necessites?
La gent de The Literary Saloon s'estranya que Planeta es gaste més de 600.000 euros en el seu premi estrella i que la informació del guanyador no figure en la seua pàgina web. I realment és per estranyar-se: on estan les sinergies d'un gran grup multimèdia quan les necessites?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada