14 d’agost 2006

Autobombo

Parlàrem ací, en un dels primers apunts d'aquest bloc, del llibre Llegir per a créixer. Guia pràctica per a fer fills lectors. Arran d'aquell comentari, Ana Lorenzo es va interessar per l'obra i ara, després d'un primer intent, li dedica una extensa ressenya en el sempre recomanable bloc Addenda & Corrigenda. Ben agraït per la part que em toca, però, sobretot, perquè contribueix a difondre un llibre que vol fomentar la lectura. Entre tots fem més pinya.
És la primera crítica de què tinc constància, i em produeix una sensació ben estranya. No m'acostume a aquesta (momentània) incursió "a l'altra banda". Em diuen que Josep Iborra n'ha parlat també a la revista Saó. Ens en farem ressò!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Pues a ver si poco a poco y haciendo piña podemos decir que cada vez más somos todos lectores; sobre todo, y como dices tú, que no se queden los niños ni los adolescentes sin ese placer por no haberlo conocido a tiempo.
Un gran saludo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...