Avui, a la mateixa hora que la Fundació ESCACC organitza la conferència "20 anys de l'espai català de comunicació", amb assistència de Josep Gifreu i el conseller Tresserras, es presenta a Barcelona la nova editorial El Andén. Estar a València té aquests "avantatges": em quedaré a casa.
La informació sobre El Andén m'arriba al meu correu personal, i això significa que qui s'encarrega de la comunicació en el nou segell té en compte les noves xarxes de difusió com ara els blocs. M'alegra. S'admeten pernils.
El Andén té seu a Barcelona i delegació a Madrid. Diuen que publicaran... 250 llibres a l'any! 150 seran en format butxaca (la majoria, directament en butxaca). Diuen també que publicaran en català, en gallec i en euskera, tot i que entre els primers títols anunciats no n'hi ha cap que no siga en castellà. Temps al temps?
Una de les iniciatives més innovadores és la del premi Difusión de Bolsillo: la recompensa en metàl·lic està al voltant dels 30.000 euros, però centren els esforços precisament en la difusió, ja que el llibre guanyador apareixerà directament en butxaca amb una tirada inicial de 50.000 exemplars i la garantia que l'editorial es gastarà 100.000 euros en promoció. Això sí: només s'hi admeten originals en castellà.
Ací trobareu més informació.
La informació sobre El Andén m'arriba al meu correu personal, i això significa que qui s'encarrega de la comunicació en el nou segell té en compte les noves xarxes de difusió com ara els blocs. M'alegra. S'admeten pernils.
El Andén té seu a Barcelona i delegació a Madrid. Diuen que publicaran... 250 llibres a l'any! 150 seran en format butxaca (la majoria, directament en butxaca). Diuen també que publicaran en català, en gallec i en euskera, tot i que entre els primers títols anunciats no n'hi ha cap que no siga en castellà. Temps al temps?
Una de les iniciatives més innovadores és la del premi Difusión de Bolsillo: la recompensa en metàl·lic està al voltant dels 30.000 euros, però centren els esforços precisament en la difusió, ja que el llibre guanyador apareixerà directament en butxaca amb una tirada inicial de 50.000 exemplars i la garantia que l'editorial es gastarà 100.000 euros en promoció. Això sí: només s'hi admeten originals en castellà.
Ací trobareu més informació.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada