29 de setembre 2006

Elogi de la competència

Ho vaig dir l'altre dia i ho repetisc ara amb més arguments: tinc una enveja sana però terrible dels editors d'RBA. Em vaig acostar al seu stand al Liber en els poquíssims minuts que vaig tafanejar i em vaig trobar per sorpresa amb la sisena edició de Carta a un adolescent en versió castellana. 30.000 exemplars venuts, diuen. Tot un èxit, sens dubte.
Però els meus ulls van veure al fons un volum increïblement atractiu: la biografia oficial d'U2. Era la versió original que HarperCollins va publicar divendres passat. Alba va editar no fa massa un llibre d'entrevistes amb Bono, que ens aproxima la seua personalitat polièdrica. Un llibre de gran interés per a un públic ampli. Aquest que publicarà RBA en novembre, en canvi, és un senyor regal (nadalenc, of course!) per a fans, amb moltes fotografies de la trajectòria del grup, entrevistes, anècdotes, vivències, curiositats... Jo, que no puc ocultar la meua devoció pel grup irlandés (molt mes que un grup de música, ja ho crec!), voldria tenir-lo ja. Mentre arriba el moment, faig un tast a l'interior amb l'extracte que publica el Times en exclusiva.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...