24 d’octubre 2007

Efectes col·laterals (III)

A Frankfurt vaig tindre el plaer de compartir batalletes i anècdotes amb Agnès Vidal i Francesc Poblet, impulsors de la revista Lletres del Grup del Llibre, que tenia estand propi a la Fira. Amb ells, i amb Núria Sendra (editora de Bullent) i el marit vaig anar, per exemple, al concert d'Antònia Font, on, encara vestit "d'editor" (impossible arribar a temps de la Fira a l'hotel i de l'hotel al concert!), vam beure algunes cerveses a un pam escàs de Sánchez Piñol (a qui "jo" tampoc vaig saludar; mal fet: m'agrada el que escriu).
Porte al bloc aquesta anècdota perquè allà a la Buchmesse, els amics de Lletres em van facilitar l'últim número de la revista, en el qual hi ha una promoció amb Llegir per a créixer (podeu punxar la imatge): regalaran un exemplar d'aquest llibre a tots aquells que facen una comanda fins esgotar existències. Una oferta irresistible!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Gràcies per la referència a la nostra revista, Joan Carles! Bona companyia, efectivament, al concert d’Antònia Font a la cèntrica Brotfabrik, on se’ns va afegir l’amic Jordi Ferré de Cossetània. També teníem al costat, més tard amb els Lax, al mateix Pep Bargalló i algun altre editor (d’incògnit?). De camí entre hotel, fira i sopar varem poder gaudir d’una sabia conducció..., de videoconferències familiars i, sobre tot, dels teus grans progressos amb la llengua de Goethe. I és que no només d’estricta feina viu el firaire.

Francesc

SU ha dit...

Ara que parles d'aquest llibre teu, JC, t'he de dir que el vaig demanar el mes de juny en una petita llibreria de Barcelona i que encara no el tenen!!!

Ai, quin pal que fa a vegades això de tenir interès per llegir!

Et llegim. Ànims a la feina!

SU, una meitat

Tirant al cap ha dit...

Encara com que hi ha vida més enllà de les parets dels pavellons, Francesc! L'any que ve trobaré molt a faltar aquestes eixides nocturnes amb final incert... de fet, ja les trobe a faltar!
Hola, meitat de SU. Aquest llibret que publicite tant és de distribució gratuïta. Si el vols, tant tu com la petita llibreria, en podeu demanar un exemplar a la Fundació Bromera (lectura@fundaciobromera.org). Et recomane la lectura vívament!!!
;-)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...