26 de setembre 2012

Torna LECXIT


 

Amb l'inici del curs, el programa LECXIT, Lectura per a l'èxit educatiu que impulsa la Fundació Jaume Bofill, s'engega de nou. Tinc el goig de participar-hi modestament mitjançant la guia El mètode definitiu per tenir fills lectors, que es distribueix entre pares i mares que inscriuen els fills en aquesta engrescadora activitat. En el vídeo de dalt, els voluntaris i els nens prenen la paraula per parlar de la seua experiència durant el curs anterior, quan es va posar en marxa la iniciativa. Em quede amb la intervenció final de Mariam, de 9 anys:
"Quan llegeixo jo sola estic sola; quan llegeixo amb gent, estic acompanyada."
Una definició perfecta dels objectius del programa: no deixar sols els infants que necessiten una atenció més acurada per aprendre a gaudir de la lectura i, doncs, millorar també el rendiment acadèmic. Per molts anys, la iniciativa i... quan la portem al País Valencià?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...