31 de juliol 2013

L'autor com a marca: de Rowling a Etxebarría

La reina del màrqueting editorial: J.K. Rowling.

"La clau del bon màrqueting rau en la capacitat de sorprendre el client potencial, tot generant expectatives i despertant desitjos latents. Apple en sap molt, d’aquest tipus de campanyes: secretisme sobre el producte que van a llançar al mercat, una posada en escena espectacular per presentar-lo i una immediata llista d’espera dels compradors, que no s’estaran de fer cues i passar-hi nits en vetlla per aconseguir les cobejades primeres unitats a la tenda oficial més pròxima. L’estratègia de la sorpresa l’han usat dues escriptores en les últimes setmanes, amb resultats desiguals. Vegem-ho."
Podeu llegir la resta de l'article en aquest enllaç del blog del postgrau Llibre i lectura en la societat de la informació UOC-Grup 62. Volia escriure sobre l'afer del pseudònim de J.K. Rowling, però no he pogut evitar parlar també de Lucía Etxebarría... Un poc només. Potser massa i tot. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...