El premi Nobel inaugurarà una exposició pictòrica pròpia que es podrà visitar al monestir fins el mes de novembre i protagonitzarà, juntament amb Rame, una actuació teatral. És d'aquells actes I-M-P-R-E-S-C-I-N-D-I-B-L-E-S.
05 de setembre 2007
Dario Fo a Simat!
El premi Nobel inaugurarà una exposició pictòrica pròpia que es podrà visitar al monestir fins el mes de novembre i protagonitzarà, juntament amb Rame, una actuació teatral. És d'aquells actes I-M-P-R-E-S-C-I-N-D-I-B-L-E-S.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada