08 de novembre 2007

Col·lapse

Trenque el silenci d'aquests últims dies per confirmar que no, no he fugit a cap illa deserta (ja m'agradaria!) ni res semblant: estic, com em deia Urbà Lozano en un correu (aprofite per recomanar-vos el seu flamant bloc) "a la vora de l'abisme".
Les lectures postfrankfurtianes (aquest any més abundants i generoses que mai), els nervis per arribar a hora a determinades lluites de drets que m'interessen (estic delerós per contar ací novetats al respecte!), les lectures i relectures del premi Bancaixa que anunciarem demà (un avançament: tenim grans guanyadors en les modalitats LIJ dels Ciutat d'Alzira!!!), els actes (avui ens visita Maite Carranza) dels Premis Literaris Ciutat d'Alzira (la gala és el dia 16), la feina quotidiana, la preparació de llançaments importants com el de L'Emperadriu dels Eteris (ja imminent), les presses amb les últimes novetats de Nadal, la preparació de l'assignatura "Les TIC en la gestió editorial" del Màster en Assessorament Lingüístic i Cultura Literària que comence dilluns que ve, alguns projectes de futur que estem tractant de tirar endavant amb moltíssima il·lusió, etc., etc. i més etc.
Tot això (i la mudança interminable) m'ha mantingut allunyat uns dies d'aquest bloc, que mai havia estat en silenci tant de temps. He callat (involuntàriament) moltes coses, però, per fortuna, en queden moltes més per comentar. Continuem Tirant al cap!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Gràcies per recomanar el meu bloc (encara que això de flamant...) Jo també vaig de bòlit i no pensava actualitzar en un parell de dies. Però ho hauré de fer, veges tu! M'hi pose.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...