26 de desembre 2007

César Vidal al Grup 62

Òbric l'especial de Vilaweb sobre llibres de Nadal i em trobe que el Grup 62 destaca un llibre... de César Vidal!!! Em fregue els ulls amb insistència: no m'ho puc creure, així que vaig a la font original i em trobe que, en efecte, Península, segell del grup, publica un llibre d'aquest paio que es dedica permanentment a insultar els catalans, a burlar-se de qualsevol proposta de normalització lingüística, a profetitzar sobre el secessionisme lingüístic i a insultar la intel·ligència de la gent sensata. Fer-te'n ressò dels "productes" d'un personatge tan sinistre no sembla una forma molt coherent de treballar per la cultura catalana, la veritat...
D'altra banda, Cultura 21 publica la notícia sobre els "ajustaments de personal" inherents (però inevitables?) a les concentracions empresarials.
Quina maror...

1 comentari:

Jesús M. Tibau ha dit...

No penso que sigui bo la concentració de tantes editorials en mans de tan pocs. Per a la cultra és molt millor la diversitat. De totes maneres encara queden una bona colla d'editorials que, amb molts d'esforços, encara lluiten per treure el cap al petit tros de llibreria que els deixaran lliure.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...