11 de desembre 2007

La gran mudança

Els qui seguiu aquest Tirant al cap m'heu llegit queixar-me ací i allà sobre la mudança interminable en què estic immers. Doncs bé, no ho dic només jo. Aquest divendres l'edició comarcal del Levante va traure la notícia, que us oferisc ací (podeu punxar la imatge) per al vostre gaudi. Aprofite per recomanar-vos encaridament els serveis d'una gran empresa urbanitzadora: Cesafor, S.L., modèlica en tants aspectes, d'una professionalitat i eficàcia fora mida i, sobretot, complidors i amb paraula. Com ha de ser un bon constructor.
Com que tot açò té poc o gens a veure (aparentment) amb la literatura (encara que se'n podria fer una novel·la-denúncia, no ho descartem encara), faré un afegit per comentar que, gràcies de nou a Cesafor (sempre n'estarem agraïts), fa mesos que tinc tots els llibres tancats en caixes i arraconats "provisionalment" al garatge, i això m'impossibilita comprovar si, com he sentit dir, els "contes valencians de sempre" que ha elaborat Ara Idees per al Levante tenen fragments sospitosament idèntics (textuals) a les rondalles d'Enric Valor. Si algú de vosaltres té les dues edicions a mà i pot fer el favor...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Sense cap dubte, quina falta d'urbanitat d'aquestos promotors.

Et propose una banda sonora per acompanyar aquesta entrada, què tal "Where the Streets Have No Name" dels U2.

Anònim ha dit...

REBUT AL MÒBIL PER A PASSAR-HO:

tv3 a Alacant tancada, Hui a les 20:00 concentració davant la seu del PP al costat del Botànic. Passa-ho!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...