27 de desembre 2007

Trobada catosfèrica


Segurament sóc un dels últims a fer-me'n ressò de les Jornades de la Catosfera que se celebraran a Granollers entre el 25 i el 27 de gener. I'm sorry. Els organitzadors ens animen a participar fins i tot als que no hi serem allà físicament. Pel que fa als blocs literaris o sobre el món dels llibres, l'edició i la literatura, hi ha la proposta de publicació, per part de Cossetània, d'un recull dels "millors" apunts de cada bloc que, fins el 31 de desembre, s'hi apunte. Jo he estat el número 113 a apuntar-m'hi: Déu n'hi do, en som una bona colla!
Després de regirar a la meua pròpia hemeroteca, ple de dubtes, he optat per proposar aquest, tot i que, per ser sincer, tinc una estima especial per aquest altre. Hauré fet ben fet? No ho sé, jo encara tinc dubtes...

2 comentaris:

Jordi Ferré ha dit...

Els dos apunts van ser brillants. L'estil de la crònica de Frankfurt ja em va semblar en el seu dia molt original i la del "zoquete" em va fer moltíssima gràcia.

Tirant al cap ha dit...

Moltes gràcies, Jordi. El del "zoquete" el recorde amb molta estima: resumeix tant del que mai es conta d'aquest ofici...!
Bon any!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...